KI kan aldri vera ein fullgod erstatning for læraren sitt profesjonelle skjønn. Difor må du ikkje bruka KI som erstatning for ditt eige vurderingsarbeid.
Ver kritisk til det som KI genererer, og ver merksam på unøyaktigheiter og feilaktig informasjon.
Hugs at du er ansvarleg for KI-generert tekst du sender ut eller publiserer
Oppgje kjelde når du bruker ein KI-generert tekst, bilete, kode eller anna.
Aldri del personleg informasjon, som personopplysningar om kollegaer, elevar, føresette eller andre personar.
Ikkje del sensitiv informasjon, som elles er utilgjengeleg for offentlegheita.
Ikkje del brukarinformasjon, som påloggingsinformasjon og passord.
Saman med elevane
Ha eit klart og definert mål med kvifor og korleis KI skal brukast under planlegging og gjennomføring av undervisinga.
Gje tydelege retningsliner og rettleiing til elevane når dokker bruker KI i undervisinga.
Test ut KI-støtta undervising og lær av erfaringane dine. Prøv alt frå å auka engasjementet i ulike emne – som virtuelle turar i historie eller koding av KI-robotar (bots) – til heilt nye undervisingmetodar.
Diskuter etiske, sosiale og juridiske spørsmål rundt KI saman med elevane.
Utforsk korleis elevane kan bruka KI-genererte tilbakemeldingar i sin eigen læringsprosess.
Saman med kollegiet
Bidra til at kollegiet på skulen deler beste praksis for bruk av KI-verktøy i undervisinga.
Lag opplæringsmateriell og ressursar som kan brukast for å støtta skulen sitt profesjonsfellesskap.