I OneNote kan ein i hovudsak oppleva to problem:
Feil bruk – med opplasting av bilete, lyd eller filmar – gjer at klassenotatblokkene etter kvart blir for store. Lærarar som treng tilgang til fleire klassenotatblokker, vil då fylla opp lagringsplassen på sine iPadar, og få trøbbel med synkronisering.
Slik gjer du:
Start med å sletta alle notatblokkene, for å frigjera lagringsplass (du treng ikkje sletta påloggingsinformasjonen, som blir vist i filmen under):
Opna OneNote-appen, og skru av innstillinga Synkroniser vedlegg automatisk:
Når du har tilbakestilt OneNote, og skrudd av automatisk synkronisering, må du hugsa å henta inn notatblokkene som du treng tilgang til:
Manglande synkronisering og feilmeldingar om at klassenotatblokka "arbeider fråkopla", eller andre feilmeldingar som gjer at innhaldet i klassenotatblokkene ikkje blir synkronisert.
Slik gjer du:
Sjekk først om du får ei gul feilmeldingslinje under menylinja på toppen av skjermen som ber deg om å logga inn (oppgi påloggingsinformasjon). Trykk i så fall på knappen for å logga inn.
Viss du har logga inn, og framleis ikkje får til å synkronisera notatblokkene, kan du sletta påloggingsinformasjonen i OneNote, og logga inn i appen på ny:
Når du har tilbakestilt OneNote, må du hugsa å henta inn notatblokkene som du treng tilgang til: